torsdag 24. november 2011

Lykke....

Av og til må man bare ha det....

Har i flere år vært på jakt etter klokke til å ha på kjøkkenet, og så bare stod ett eneste ekemplar igjen og venta på meg...  Snakk om å være snytheldig.


Måtte pakke den opp med en gang, men den vil gjøre seg bedre hjemme i Valdres enn her.  Og det beste av alt er prisen - 40 - førti - kroner!!

I samme butikken fant jeg også en fin gradestokk til 25 kroner.


Blir litt småstæsj her og der. På turen nedover Europa, fallt jeg for disse skiltene i Frankrike

Denne betegnelsen passer til de grader her jeg er nå :)
De tørstes gate, eller noe sånt... 
Da jeg fikk se denne boksen i butikken, måtte jeg bare ha den...
og tenkte at nå blir det julekaker i samme slengen.
Kakene vil nok fuglene like bedre enn meg,
men boksen skal få evig liv :)



Så ferske clementiner kan jeg boltre meg i hver dag - de er bare supergode.

Det var en liten hilsen fra klimaflyktningen.
Inger

4 kommentarer:

  1. herregud så masse fint du finner på din vei...likte alle tingene du har kjøpt!
    clementinene så virkelig fristende ut!

    klem tone

    SvarSlett
  2. Så flotte skilt! Takk for hyggelig kommentar på min blogg! Ha en kreativ helg!

    SvarSlett
  3. Her var det mye lekkert!
    Ferske clementiner høres veldig deilig ut. :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Mye lekkert, skjønner godt at du falt for klokka!
    Ønsker deg en finfin lørdag!

    Klem, Marianne.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å kommentere innlegget :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...