mandag 3. oktober 2011

Badet

Badet er ett viktig rom. Her hos meg har badet ikke hatt noen særlig prioritet, men fant ut at jeg måtte bare gjøre noe!!!  - og gjøre noe uten å bruke noe særlig med penger.
Har savna badekar noe innmari, og nakken og ryggen min liker veldig godt å senke seg  ned i ett godt varmt skumbad...  På finn.no fikk jeg ett badekar, og resten av stæsjen henta jeg i låven.  Den som samler den har ::))

Slik så det ut. På veggene er det noen gyselige plater som skjærer i rosa.
 Etter hvert fant jeg ut at jeg bare måtte ta utgangspunkt i rosafargen i veggplatene
Det var bare  å begynne å blande farge til jeg fikk den riktige.
Innslag av enkelte rosa bord i taket. Ett igjenspikret vindu fikk annenhvert rosa bord.
Med litt makeover på gamle hyller og diverse, så ble resultat velidg bra.

Ei gammel vindusramme gjør god nytte som håndkleoppheng

Da er badet blitt ett rom hvor jeg koser meg å oppholde meg.
Ett godt varmt skumbad og ett glass rødvin.... kan det bli bedre.

Inger

2 kommentarer:

  1. Herregud! for en forandring og såååå koselig det ble :-)
    du har pyntet det veldig innbydende, Inger....bøyer meg i støvet!

    klem tone

    SvarSlett
  2. Oi oi for en forandring det ble! Så flink du er! Det ser kjempekoselig ut! Jeg drømmer om badekar selv... men det må jeg nok drømme leeeeenge om ;)

    Kos deg med vin og bad!
    Ha en fin kveld =)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å kommentere innlegget :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...