fredag 25. juli 2014

Det enkle er enklest

En dag jeg var på fyllinga fiska jeg opp fra containeren
 en gammel, bulka og velbrukt kurv som har vært brukt til vinballong.

Den har stått utenfor hos meg i hele sommer uten at jeg helt visste hva jeg skulle med den, eller hvorfor jeg i det hele tatt hadde tatt den med meg.

Men så....








Eneste striesekken jeg fant i farta var en gammel med huller,
men den får duge enn så lenge.

Satte en plastsekk inni striesekken.
Lagde to-tre huller i bånn av plastsekken 
Fylte først i godt med singel før jeg hadde i jord
og plantet i ringblomstene.

Fikke ideèn fra ett interiørblad der noen hadde urter i en slik "hage"





Den som samler den har!!


God helg :)
:) Inger


6 kommentarer:

  1. Hei Inger. Flott tips om hvordan bruke stativene til vinballonger på en dekorativ og flott måte.
    Jeg tror kanskje det har sneket seg inn en aldri så liten "Trykkleif" i overskrifta di på dette innlegget. Hi hi.
    For dette er jo bare flott, ikke ekkelt. Regner med det skulle stå enklest og ikke eklest. Pleier ikke å være sånn stavepoliti altså, men det ble liksom veldig forskjellig mening i overskrifta di.
    Ønsker deg ei flott sommerhelg.
    Sommerklem fra Marit

    SvarSlett
  2. Great! I love this concept!!!
    And: I love the pictures!
    All my best from Austria and a happy happy time
    Elisabeth

    SvarSlett
  3. Det er sant at ofte er det enkleste det beste- det er bare å komme på det :) Ble kjempefint.
    Så flott at låvesalget går strykende- vi har vært i Østfold de siste par ukene. Skal være med Bjørn sønn min opp på hytta i midten av august- jeg skal være "barnevakt" mens han skal snekre og gjøre noe vedlikehold. Så kommer meg vel ingen steder- men en vakker dag så håper jeg å stå på tunet ditt igjen :)
    Skulle jo gjerne sett det nydelige lysthuset ditt i live !


    Ønsker deg fine sommerdager

    Sommerklemmer fra Monica

    SvarSlett
  4. Så fint det ble - nå fikk jeg ideer i hodet her :) Det var kreativt!

    Sant så sant, det enkle er ofte enklest og ofte det beste :) Det gjenstår som oftest å komme på den enkleste ideen, man har jo ofte en tendens til å gjøre det "vanlige" - som noen ganger ikke er enklest.

    Ha en fin ukestart i morgen!

    SvarSlett
  5. En kjempe fin idé :)
    Gøy å ha noe i hagen som ikke "alle" har, og de ringblomstene passet jo så fint ilag med svart, metall og striesekk.

    Ha en fin dag :))

    Sommerklem fra Gerd Kr,

    SvarSlett
  6. Stilig og annleis!
    Kjekt å ha ;-)

    Sommarklem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å kommentere innlegget :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...