mandag 17. februar 2014

Kjøkkenlopper

Da har det blitt litt mer lopper.

Nå ble det blått/hvitt som passer helt inn på mitt
blå/hvite kjøkken.






Først fant jeg to slike asjetter,
så en gammel te-kopp og en annen blå skål

Perfekt miks.













Og så rappa venninda mi denne foran nesa mi....
Men så kom hun på at hun den ikke passer hos henne likevel....
Så da fikk jeg overta den :)

Den er fransk og har ei lita kran nederst.
Vet ikke helt bruksområde enda, 
men skal vel finne på noe....
..... kanskje litt flytende druer...



Utfordringen blir vel etter hvert hvordan jeg
skal greie å få med alt i bagasjen...


:) Inger







10 kommentarer:

  1. Fine ting du har funnet !
    Du finner alltid plass , du har jo gjort det før :)))
    Klem

    SvarSlett
  2. Flotte blå lopper du har funnet i dag.
    He he kjent problematikk hører jeg, hvordan få plass til alt i bagasjen.
    Har tenkt litt på det sjøl noen ganger også gitt!!!
    Men som regel går det bra. God pakking etter hvert.
    Klemmer fra Marit

    SvarSlett
  3. Så mye fint! Lykke til med pakking etterhvert ;)

    SvarSlett
  4. du finner alltid så mye fint ......blå/hvit mønster har jeg blitt så svak for.

    du kjører vel ikke bil denne gangen, så det begrenser seg vel selv? finner ofte mer, når man ikke har plass.
    Men kjenner jeg deg rett, så finner du en løsning :-)

    klem tone

    SvarSlett
  5. Herlige ting. Blått og hvitt er fint.
    Har stått noe på loppa lenge,
    kanskje jeg skal sikre meg det.
    Får se om det fortsatt står der etter helgas salg.
    Fortsatt gode dager der sør :)

    SvarSlett
  6. Tenk jeg da som aldri har likt noe særlig blått/hvitt porselen.Helt inntil nylig faktisk.Nå drømmer jeg om det,spesielt et gammelt stråmønster el lign fat til å henge på kjøkkenveggen!!!Smaken forandrer seg ja,og det hadde vel vært kjedelig visst ikke!!!
    Lykke til med pakkingen etterhvert Inger,og nyt så lenge du kan!!!
    Toveklem.)

    SvarSlett
  7. Hi hi- ja du får bruke litt tid på den pakkingen- både plass og ingenting må gå i stykker. Er sikker på at det går bra :) Nydelig porselen- perfekt hos deg. Fint hos meg også det der forresten :)

    Det tror jeg det er- til flytende druer !

    Liker veldig godt den veska/nettet der også

    Nyt kvelden klem Monica

    SvarSlett
  8. Åh så fint det var da! Gøy å finne så fine "lopper" :-) Kos deg med kaffe/vin :-)

    SvarSlett
  9. Så fine kjøkkenlopper du fikk tak i, æ elsker lyseblått til kjøkken, pakker bort mine blåe ting til advent og har litt mere robuste kjøkkenting og servise som går i bege og rødt,og har det fremme til mars skal ta det frem i en av dagene nu og henge opp lyseblåe kjøkkengardiner, har hvite nu :)

    Ha en fin kveld, videre hilsen Lisbeth :)

    SvarSlett
  10. Så fine lopper, jeg liker også hvit med blått, kua,,fløtemugga,, har jeg maken til den arvet jeg etter svigermor.
    Kanskje hun kjøpte den på en av sine turer, søt er den synes jeg.

    Du får pakke godt før du reiser hjem så alt er like helt når du kommer hjem.

    Maritklem.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å kommentere innlegget :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...