torsdag 31. januar 2013

Badet

Mange av dere har sett badet mitt i tidligere innlegg,
men denne gangen hiver jeg meg på utfordringen hos
Franciskas Vakre Verden

Har du ett inspirerende bad, kjøkken, stue, soverom, jenterom
kan du være med i konkurransen om å bli presentert i  boka
Sanselige Rom.

Jeg velger å vise badet mitt.

Ett bad etter innfallsmetoden.
Her ble bokstavelig talt "vegen til mens jeg gikk"
Og ikke minst - ett budsjettbad.




Mine besteforeldres gamle spisebord har fått en ny æra





Klokka hadde jeg kjøpt på ett hotell i Nederland, og endelig fant den plassen sin.
En gammel fransk stol ble hentet inn.




Stæsjen på badet var kjøpt på reise i Frankrike.




Holdt på i flere uker å leite etter søppeldunk, og så hadde jeg den rett uttafor døra :).
Ett gammelt melkespann 



Panelen har fått den ru sida ut. Malinga ble tynna ut 10% for å holde på livet i treverket.









Du finner flere bidrag HER

Ha en fin kveld.
:) Inger

12 kommentarer:

  1. Masse lykke til med det flotte badet ditt :)
    klem , håper du koser deg i varmen :)

    SvarSlett
  2. Kjempefint bad:)mitt er ikkje bloggbart,men ein dag kanskje?
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. skulle ønske jeg kunne vise frem et sånt bad, men det kan jeg langt ifra!
    lykketil!
    knallflott er det :-)

    klem tone

    SvarSlett
  4. For et stilig bad. Mitt er og laget etter innfallsmetoden
    og på minimalt budsjett. Men det har dessverre ikke fått
    et så flott utseende nei. Må nok til å gjøre noe der.
    Er jo helt sjuk etter å forandre badet, men må ha litt hjelp av
    min kjære som da ikke er enig i mine innfall alltid.
    Kanskje han blir det til slutt, Er jo lov å håpe, hehe.
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  5. Det er så fint Inger - like fint som jeg husker det da du viste meg det.

    SvarSlett
  6. Du har i alle fall et som er unikt og vårt bad er superkjedelig og ingenting å vise frem. God helg til deg og dine.

    SvarSlett
  7. Her er det massevis med inspirasjon :) Masse lykke til og håper å se deg i boka :)

    God helg klem Monica

    SvarSlett
  8. Lekkert og personlig bad du har, liker det rååågodt:)God helg:)

    Trine

    SvarSlett
  9. Hei på deg.
    Et nydelig, vakkert og personlig bad!!
    Ønsker deg en riktig fin fin helg :)
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  10. Gurimalla kor lekkert. Kjempe flotte detaljer. Bordet, vasken og speilet, helt nydelig.
    Kjempe kreativt.
    God helg.
    Klem fra Ann-Jorun.

    SvarSlett
  11. Wow for et bad og så artie løsninger.Dette likte jeg veldig.Spesielt panelet.
    ;))

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å kommentere innlegget :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...