fredag 19. oktober 2012

Skal - skal ikke...

Lørdag mårra blues....

Jeg er aldeles ingen mårrafugl
men med go`jenta på besøk, så er vi tidlig på`n


Tom & Jerry, tidlig frokost og bære kos



Skal/skal ikke


beholde denne jernsenga?

Den er bare 105 cm bred, men sååå fin.
Skikkelig gammel med hjul på



Og så er det denne gamle kjøkkenbenken da


Som egentlig er planlagt brukt på soverommet, men så er den litt lang
og det er vel dumt  å kappe den....

Tenke, tenke....

1000 takk, og god helg
 til alle herlige kommentarer, nye følgere og til alle dere som titter innom.

Og minner igjen om bloggtreffet 9.november på Gjøvik. HER


Ønsker dere alle en riktig
God lørdag
Høsten er fortsatt vakker.

:) Inger

13 kommentarer:

  1. Flott både senga og kjøkkenbenken.
    Forstår at det er vanskelig å ikke beholde dette ja.
    Håper du finner på en måte å plassere det.
    Ja dagen starter nok tidlig med en lita solstråle på besøk. Men det er jo ikke vanskelig å stå opp da.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  2. Koselig med tidlig morgen med denne frøkna kan jeg tro ;)
    Kjempe fin seng!
    Kjøkkenbenken minner om at jeg også har en lingnende en,
    oldemor sin gamle, men de tar mye plass og er ikke enkle å plassere ;)
    Jeg har planer om å gjøre min om til ett vitrineskap med tid og stunder :)
    Håper du finner på noe for tingene dine!
    Ønsker deg en godt helg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Hyggelig å stå opp når man har så fint besøk !
    Å kose seg i sofakroken med gojenta er verdt å stå opp til!
    Det skjer jeg har slikt besøk her også. Gleder meg til neste gang gojenta mi kommer også!
    Den benken var helt herlig så du må prøve å få plass til den vet du!
    En skikkelig fin og gammel kjøkkenbenk!
    Har en lignende jernseng men ikke så veldig gammel og den har jeg flyttet litt rundt på. Fin å ha i en gang med koselig pledd og mange puter i .
    En koselig helg ønskes deg!
    Klem

    SvarSlett
  4. Så herlig med besøk - Mari er ei skikkelig godjente!
    Både senga og benken er kjempefine, så jeg skjønner godt at du ikke vil kvitte deg med det... men det blir vel som her - at plassen setter begrensninger... Håper du finner en god løsning!
    Ønsker deg en fin lørdag!
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
  5. Koselig å stå opp når det er slike gode jenter på besøk :) så godt å kose seg på morran :)

    Bruk magefølelsen din- og hva du føler er deg som du bare må ha- eller om det egentlig ikke er så nøye.

    God helg fortsatt !

    Klem Monica

    SvarSlett
  6. Så skjønn godjente du har på besøk!:)God lørdag fra oss i Humlehagen!:)

    SvarSlett
  7. Så skjønn ei jente...blir lettere å stå opp til slike skjønninger:-)
    Senga har jeg villa beholdt jeg...den var jo rå fin da:-) d var jammen den benken å:-)
    Ønsker deg en flott lørdag:-)
    Klemmer Ea

    SvarSlett
  8. Så skjønn ei jente...blir lettere å stå opp til slike skjønninger:-)
    Senga har jeg villa beholdt jeg...den var jo rå fin da:-) d var jammen den benken å:-)
    Ønsker deg en flott lørdag:-)
    Klemmer Ea

    SvarSlett
  9. Så herlige jenta,smilandes og god:)Begge tinga var kjempefine og særlig kjøkkenbenken var veldig fine:)så flott bilde på slutten!
    Ein fine lørdag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  10. Så herlig med ei slik go`jente på besøk:)
    Du har et dilemma der forstår jeg, tror jeg ville ha hatt både senga og skapet jeg;)
    Ha ei fin helg!
    Klem Hanne

    SvarSlett
  11. Gojenta di - skjønner godt at det er lett å stå opp med henne i hus ;)

    Jernsenga og benken -ja jeg ville beholdt begge deler uten tvil!
    Spennende å se hva du bestemmer deg for.
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  12. Så koselig at du ville bli med på min give away. Kjempefin blogg du har. Jeg legger meg til som følger og gleder meg til å lese mer!

    SvarSlett
  13. Så nydelig godjente! Klart man må opp om morgenen med sånne søte tuller!

    Den kjøkkenbenken var bare helt fantastisk! Nydelig slik den er, og jeg hadde nok ikke turt å begynne å skjære i den. Først ville jeg nok prøvd om det er ett annet sted den kan få plass. Men hvis valget står mellom å kvitte seg med den eller ha den på soverommet der den var tiltenkt-ville jeg absolutt tatt sjangsen! Ett flott møbel!
    Klem Merete

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å kommentere innlegget :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...