tirsdag 26. juni 2012

Alexander Rybak og plukksalat

Som noen av dere vet, så var jeg på Alexander Rybak konsert i går kveld.
Han er titt og ofte i Valdres, og hvert år i forbindelse med Valdres Sommersymfoni, hvor han underviser unge kommende talenter og har konserter. 

Ett av mine barnebarn hadde gleden av å få overrekke han blomster etter konserten, ett oppdrag som ikke ble tatt lett på.
Vi var faktisk 4 generasjoner i alderen 6 til 84 år som var på konserten, men hans aller største fan er nok Mari. Hun ville ikke slippe han.
Og ikke vanskelig å se at disse to fant hverandre :)
Men trøsta ble en stooor plakat hvor det står: Til Mari fra Alexander

Akk ja.... hadde man bare vært 30 år yngre...

Ellers så er det ingen likheter mellom Alexander Rybakk og plukksalat.

Men i dag fant jeg igjen denne skraphaugen på låven
Er vel nesten på grensa til at den bør kunne gå på fyllinga.... 
Tenke, tenke....
Ikke har den bånn, den er halt og skakk, og morken....

Men den får leve videre som antakelig verdens minste kjøkkenhage. 
Sådde plukksalat i den.

Da er det på med fjellskoa og opp i fjellet i kveld for å se etter elgen.
 I morgen starter elgsafari, og da er det greit å sjekke forholda i forkant.
Og jada - vi ser elg.  Ingen utkledd villvallers uti myra....


7 kommentarer:

  1. Åååå herlighet så koselig for søte lille Mari.
    Så fint bilde av de to.

    Og så kreativ du er. Plukksalat oppi der var jo kjempeflottt.

    Koselig inlegg skjønne Mor Inger.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Så gøy for herlige lille Mari da =)) Og for en kjendisfreak som meg...giiiid ;)hehe
    Jammen meg er du smart og kreativ altså! Fin fin kjøkkenhage ;)
    Ha en fin kveld =)
    Klem Line

    SvarSlett
  3. Så gøy. Og så flott bilde av Alexander og den søte blomsterjenta. Kul kjøkkenhage. Skulle du ha lyst til å komme til Skåtøy i sommer så er det bare å komme. Gjestehytta er vasket og klar. Vi er borte fra 3.-11 juli, og den siste uka i juli er det fullt hus, men ellers passer det. Det hadde vært veldig moro hvis du kom. Klem, D. Ps, du så vel at sneglebøtta var blå !!

    SvarSlett
  4. Hei fine vennen :)

    Såå koselig bilde av søte Mari og Alexander :) Så moro! Kan tenke meg hun går rundt og smiler enda :) For en artig opplevelse, for både liten og stor :)

    Så tøff den kjøkkenhagen din ble! Kommer til å bli herlig plukksalat i den :) Jammen er du kreativ, Inger, skikkelig stilig :)

    Her har vi våknet til blå himmel og sol i dag :) Håper det er herlig sommer hos deg også, vennen :) Ønsker deg en kjempefin dag!

    Klem og kos Lisa:)

    SvarSlett
  5. Haha! Artig innlegg. :) Mari er jo bare helt nydelig, for en søt jente! Tenker Rybakk ble sjarmert. Skikkelig tøft opplegg til salaten! Tusen takk for alle koselige meldinger du legger igjen. Jeg blir imponert over at du får det til, selv er det en kommentar i nå og ne jeg rekker... :)

    SvarSlett
  6. Åh det så artig ut med Rybak på besøk, Fine bilder :)

    SvarSlett
  7. Hei og tusen takk for koselig kommentar ღ
    Så herlig innlegg, kan tenke meg det var
    stas ja ღ Rybakk er en kjekk og sjarmerende
    kar :)) Er innom å titter her hos deg, men
    har vært dårlig på å legge igjen spor i det
    siste - har konsentrer meg mest om mat og
    helsen, slik at jeg skal komme meg litt
    "ovenpå" igjen :) Mange flotte bilder og
    innlegg her hos deg, flotte blomster, hage
    du har - alltid inspirerende å se så flotte
    bilder ღ Ønsker deg en fortsatt fin uke,
    stor klem fra Mette

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å kommentere innlegget :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...