tirsdag 8. mai 2012

Nytt møter gammelt - NIB-utfordring

Nytt møter gammelt trudde jeg skulle være enkelt her hos meg, men når jeg ser meg rundt så er det jo mest gammelt som møter gammelt, men litt nytt har jo jeg også.

Se bare her:
Denne boksen har fått nye servietter, og koser seg på gamlekrakken


Ei gammel garnvinde funker kjempegodt som pidestall

I den gamle kobberkjelen samler jeg stearinlysstubber som jeg bruker når jeg fyrer opp i ovnen.
Og  margarinkassa passer perfekt til interiørmagasiner

Denne flotte bollen kjøpte jeg på hagemarkedet i fjor. 

NIB utfordringen finner du HER

Klem Inger

4 kommentarer:

  1. Kjempekoselige bilder Inger :)
    Klem fra ingrid

    SvarSlett
  2. Så fin den vesle krakken var! :D

    SvarSlett
  3. Du har jo et innlegg om at inspirasjon kan man hente overalt, akkurat nå lånte jeg en kjempeide her ;) Nemlig det å dekorere metall med dekopage! Jeg har faktisk ikke tenkt at det er jo mulig før jeg så du hadde gjort det så flott på den boksen.
    Tusen takk

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å kommentere innlegget :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...