onsdag 23. mai 2012

Fager kveldssol smiler

Hver skoledags slutt på sommeren på barneskolen sang vi Fager kveldssol smiler,
og kveldssola smiler fortsatt. 

Og jeg smiler stort - gjorde en god deal i dag :-)
bytta bort et gammelt utebord  i en tur i dette flyet
Sist jeg var oppe i ett `småfly`, var en F16 - helt sant - 
(fikk i sin tid en F16 tur i gave)
Har nok ett bitte lite snev av flygalskap - hi,hi...


Kveldsturen i kveld har gått til utsiktspunktet 
Klumpen nyter utsikta...

... og jeg drømmer meg bort i skyene....

Så da er dagen endt, og bare å nyte kvelden.

3 kommentarer:

  1. Så herlig med flytur - det var eit godt bytte :)

    Her var det plutselig overgang frå 7 grader og regn til 20 varmegrader og sol - og eg berre nyt det og stullar og steller ute - blir lite tid til blogg og kommentering, men har prioritert å ta meg ei lita runde i dag :)

    Ønske deg ei fortsatt fin veke!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så moro, Inger!! Kjempespennende! For en bra deal :)

    Du og Klumpen ser ut til å ha hatt en herlig tur i dag og :) Koselig det :) Lucy har fått bada skikkelig på turen sin i dag, hun elsker å svømme :)

    Tusen takk for så koselig hilsen hos meg, vennen :)
    Kos deg masse i kveld, og med nok en herlig sommerdag i morgen :)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  3. For et gøyt bytte da:)
    Og nå kan du ligge mange kvelder i badekaret (med rødvinsglasset) på ditt nydelige bad og med øynene lukket gjenoppleve turen i høyden;)
    Herlig.

    Fin helg ønskes deg i morra.
    Klem fra Anne på landet.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å kommentere innlegget :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...