lørdag 12. mai 2012

Det begynte med en vask

Å være ustyrt med høg impulsfaktor gir av og til ganske store utfordringer.

Å starte renovering av badet med å kjøpe en vask, kan ende litt annerledes enn tenkt.
Mitt impulskjøp rundt vasken kan du lese her 

Så fikk jeg se en tapet...
Og min høge impuslfaktor bestilte 3 ruller der og da.

Nå er det plutselig noe som ikke harmonerer...
Hmmm...
Tenke... tenke... tenke...

Så hadde jeg mitt mine besteforeldres gamle spisebord som har fulgt med på mang ett flyttelass......,
men ett rundt bord uten ileggsplater er ikke nok når min lille storfamilie skal samles.

Grunning, sort og patinering med sølv
 - svusj - svisj...

....og så ble det slik
Og for dere som nå har fulgt med - så endte dette også med en vask 
(riktignok mer gjennomtenkt denne gangen - hi, hi...)

Sølvpatinering på sort ble veldig innertier for meg.

Og min kjære frostede vask er nå for salg - snufs, snufs - 
jeg som i maaange år har ønska meg akkurat en slik vaks.
Enda mere snufs...

Måtte bare vise dere dette - kommer mer - er aldeles ikke helt i mål, men til uka får jeg vannet kobla på igjen :)

God lørdagskveld 
fra badet

13 kommentarer:

  1. Så utrulig flott bordet blei som vask! No fekk eg lyst å gjere noen sprell eg også ;)
    Kanskje eg får ein tilsvarande vask på mitt bad ein gang i framtida? :)
    Gleder meg til å sjå badet ferdig!
    Klem til deg :)

    SvarSlett
  2. Herlighet så stilig!! Du er jammen modig som ofrer et så flott bord uten å være sikker på hvordan det blir. Men resultatet ble helt topp!! Smart ide;)

    SvarSlett
  3. Dette var rååå flott :)) Du verden, total make over :)
    Ting blir ikke alltid som man har planlagt :/
    Syns dette ble lekkert ♥

    Klemmer Bente

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Wow ,så flott og personlig.
    Ble inspirert nå.. Fikk plutselig nye ideer her til badet vårt på hytta.
    Så gøy å se. Du er så flink så flink.

    Så glad jeg fant deg og denne bloggen
    Klem Margareth

    SvarSlett
  6. Nå får du et bad ingen har maken til. Helt rått.
    Klem, Drude

    SvarSlett
  7. For et flott bad dette blir :) Så flink du er! :) Jeg som har så lyst på å gjøre noe på badet selv..herlig inspirasjon fra deg :)

    Gleder meg til å se mer bilder :)
    Kos deg! På badet! :)

    Klem og kos Lisa:)

    SvarSlett
  8. Wowh, så lekkert!!! Og så gøy at ingen har likt!!! Kjempefin idè!! Måtte herme etter deg og den friaren uti garden på innlegget nå, men linket til deg:) Klem

    SvarSlett
  9. Kreativiteten er en snodig greie, den gjør noen krumspring og ender opp i et fantastisk resultat! Den runde glasservanten som startet det hele skulle jeg gjerne hørt historien videre om...Den skaper ny kreativitet, kanskje..

    SvarSlett
  10. Wow, dette blir bare lekkert! Du er kjempeflink!
    Kjenner meg litt igjen i det med impulskjøp, selv om jeg ikke har hatt ansvar for de store oppussingsprosjektene her i huset. (Sånn er det når man bare flytter inn... :-))...)
    Synd med den fine vasken, men fint om noen andre får glede av den...!?
    Ønsker deg en flott søndag!
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
  11. Litt av en historie om vasken, gøy å se hvordan kreativiteten blomstrer hos deg. Så stilig det ble på badet, bordet ble jo bare nydelig som servant. God ide, du e kjempeflink. Ha en strålende søndag :-) Anita

    SvarSlett
  12. Så stilig det ble. Bordet ble skikkelig bra, veldig fin den nye vasken din også:)
    Gleder meg til å se hele badet:))
    Klem Veronica

    SvarSlett
  13. Helt herlig!
    Skikkelig krativt og personlig!
    TAKK for titten, så kjekt å se.

    Fin ny ukestart til deg og klem fra meg!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å kommentere innlegget :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...