tirsdag 3. april 2012

Påske og tak over verandaen.

Det at det ikke er snø i fjellet i sør Norge i påsken, er en sannhet med modifikasjoner.
Valdresflya 2.april 2012.

Påsken her i huset startet ganske så dramatisk. Min venninde med sine hunder pleier å bo i stabburet. Det jeg hadde glemt, var at jeg hadde lagt ut musegift der i høst. 
Heldigvis hørte Mone at Knerte tygget på noe, og vi kom oss til dyrlegen innen det var gått en time. 
Musegift er dødelig for hunder og katter hvis de ikke får behandling med en gang.
Knerten kuler`n etter litt røff behandling hos dyrlegen.

Har endelig fått tak over verandaen - jippii
Det skal bli bedre, men taket er på plass, og jeg kan gå inn i sommeren uten paraply :-)

Jeg har jo som kjent, en låve full av skatter, og deriblant masse gamle vinduer. Jeg har nå brukt noen av dem for å bygge en lun krok på verandaen.

Lucky me - fikk tak i 4 slike originale franske stoler. 
Tenker å selge to av dem - noen som er interessert??

Ble så inspirert av alle de flotte blikkboksene som har fått nytt liv hos dere, at jeg måtte også prøve. 
Limte på bånd for å pynte dem litt ekstra til påske.

Klem fra Inger


7 kommentarer:

  1. Grattis med nytt tak !Så kos du kommer til å få det der i sommer !!
    Godt vofsen din kom seg fort til veterinæren !!
    God kveld
    ingrid

    SvarSlett
  2. Nydelig og herlig sommerstue, Inger. Dette kommer du til å ha glede av, og så fint med de gamle vinduene.<3

    Så bra at det gikk godt med den lille vovsen.

    Klem fra Kirsten

    SvarSlett
  3. Så deilig med tak på verandaen. Der blir det nok mye kos fremover.
    Stakkars lille hund. Godt det gikk bra. God påske. Klem, Drude

    SvarSlett
  4. Fint med tak over verandaen - da kan man sitte ute selv om det regner. :-)
    Kjempefine stoler - sikkert noen som kan tenke seg å kjøpe dem.... (Meg inkludert)... Stiller meg litt bak i køen - så kan vi snakkes hvis du ikke får solgt dem til noen andre... :-D
    Fin kveld til deg! - og Knerten, håper han kommer seg!
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
  5. SÅ deilig med overbygd veranda :)
    Kjekt og fint med gamle skattar også.

    Tenk i år er det til og med snø
    i lavlandet her vest også,
    det er ikkje ofte ;)

    Ha ei fortsatt fin påske!

    Klem

    SvarSlett
  6. Så fine stoler:-)
    Så heldig du er som har tak over verandaen din. Ser bra koselig ut på den.
    Ønsker deg ei fin påske:-)
    Klem Synnøve

    SvarSlett
  7. Glad Påsk till dig önskar Karla.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å kommentere innlegget :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...