lørdag 10. desember 2011

Julestemning på tur til meg også.

Blir litt mer julestemning for hver dag i Casa Latsia (les: latsida) Ikke minst fordi jeg kan høre på norske julesanger på nrk nettradio :)


Kjøpte noen helt ubrukelige sølvfarga lys, men til dekorasjon holder de mål. Fikk også en ubrukelig snøspray, men i dag gikk jeg over kongler og kvister med en brei pensel og hvit hobbymaling. Fjærlette strøk på kvistene, og ble bra som bare det. 





Og så forsøkte jeg meg på frosta lyker i dag, resultatet ble så der,
men er jo bare å gjøre det på nytt. (etter jul)






Ha en fortsatt fin lørdagskveld, og nå er det bare to uker til julekvelden.
Gleder meg!!

Inger

2 kommentarer:

  1. Hahaha - latsida :))))) Du ligge no ikkje akkurat på latsida du då!!! Så koselig fat du hadde laga til. Og so må eg berre seie at eg trur du har ein av dei vakraste headerane eg har sett!!! For ei nydelig jente <3

    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig! Fint med "ubrukelige" ting, de er jo som oftest vakre - disse lysene er jo bare skjønne! Fine lykter også!!
    Fantastisk jente du er bestemor (?) til!! Supersøt!!

    Ha en fin adventssøndag!

    Klem, Marianne.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å kommentere innlegget :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...