mandag 14. november 2011

Livet er ikke det værste man har....

Dagene er aldeles ikke kjedelige. Bare det å kjenne varmen er jo helt fantastisk. Plante sommerblomster, ta en dag på stranda, rusle i nærområdet, gå på utekafè.... bare for å nevne noe :)

På en av mine vandringer i nærområdet her i Campoverde, fikk jeg se dette nydelige hagegjerdet. En kjedelig mur, kan bli litt av ett kunstverk.



Se på dette - fantastisk!!

En av mine gode naboer, Anthonio, er kunstner, og er det noen som trenger ett reklameskilt av typen som vist her, så er det bare å si fra. Skiltene er ca 80 x 150 cm fantastisk fine. Detaljene er fotografiske.



Tomme tønner ramler mest sies det, men denne tønna skulle jeg gjerne hatt tak i - hadde vel blitt skikkelig rammel hvis jeg hadde prøvd å få den med meg - hi,hi....


Biler som kjører brudepar i Spania, er ofte helt overstæsja, men denne var bare elegant.

  Nå er det ikke brura som sees i bildet ::)), men ett skjønt trekkplaster til en souvenirbutikk.   

Mange har sansen for litt utradisjonelle reklamestunt, og denne veggen her kan vel ikke så mange unngå å legge merke til.


Innimellom får vi tid til litt strandliv, og Klumpen er blitt en skikkelig strandhund``,
er vel ikke lenge før han skal ha servert paraplydrink....
Og så kommer lokalavisen med ujamne mellomrom....
Postgangen i Spania er ikke helt i vater.

I dag har det vært shopping av julesaker som skal stæsjes, så nå blir det snart hektiske kvelder framover. Så jeg kommer nok snart tilbake.


Hei så lenge.
Inger

3 kommentarer:

  1. ser ikke ut som du lider noe nød ;-)
    så mye fantastisk å se...heldigris!!!

    klem tone

    SvarSlett
  2. Åhhh - kunne godt tenkt meg litt sol og varme no - heilt åleine! Ei veke i sydens sol og varme hadde gjort seg ;)

    Ha eit strålande opphold vidare!

    Klem

    SvarSlett
  3. så flink du er til å skrive!!
    tusen takk!!! jeg ble litt små gal av den firkantete mega store vifta og synes den virker mindre og mer feminin nå :) irja.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å kommentere innlegget :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...