fredag 22. august 2014

200.000 Give away

200.000 besøkende er passert, 
og det er god grunn til å gi en påskjønnelse til
to av dere som følger med på
Mor Inger`s hus.

Uten dere - ingen blogg :)




PALMA, Fagernes
har sponset meg med dette fine skiltet



PALMA-butikkene er absolutt verd ett besøk,
og akkurat i disse dager er salg på sommervarer, og tid for å gjøre ett skikkelig kupp.





Jeg har tidligere vært inne på at jeg må gi en av dere en
blå give away.
Og da falt jeg for disse fine serviettene med lavendelkrans.
Kombinert med levende lys og  tørka lavendel blir det garantert gode sommerminner i høstkveldene.



Lyst til å delta?

Da gjør vi det slik:

1 poeng for kommentar
1 poeng for å trykke på "Følger"
1 poeng for å legg Mor Inger`s hus til i blogglista di
1 poeng for å dele give awayen.
Bruk det øverste bildet.
1 poeng for like facebook sida mi Countrylife HER

Har du ikke blogg, kan du likevel delta. 




Da ser jeg med spenning fram til å trekke ut to av dere 
som får hver sin gave 
 15.september 2014.



Hilsen Mor Inger

32 kommentarer:

  1. Så flott give Away- hiver meg med og tar 5 lodd- mye av det er gjort allerede og linker til give awayen på siden min øverst i det høyre hjørnet.
    Skal opp på hytta siste helgen i august. Kun jeg og Bjørn (sønn min) Han har bestemt seg for å selge hytta - så sist vi var der hadde vi takstmann og megler der. Regner med at prospektet er klart fra midten- slutten av september. Det blir for mye stress og konstant dårlig samvittighet for Bjørn at han ikke føler han gjør nok eller er der nok. Da blir det en dyr hytte. De bruker tre timer opp vanligvis men med to små unger og 2 hunder kan det ta fire og fem timer også. De vil derfor putte verdien fra den hytta inn i et torp i Sverige - sånn ca 1,5 time hjemmefra. Vi har fått spørsmål om vi vil ha nøkkel og dele på driften av den og vedlikeholdet- så de også kan slappe av når de er på hytta. Tror dette blir veldig bra :) Men det har vært en prosess for Bjørn- for hytta arvet han jo fra sin far i 2008. Så da er du oppdatert på meg :)

    God helg Inger og håper turen din var fin


    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  2. Herlig :o) Gratulerer så masse med flotte tall! Jeg blir gjerne med og feirer og trekker tre lodd :o) Herlig kveld til deg!

    SvarSlett
  3. Gratulerer såååå mye Inger
    med besøkstall - koselig her
    hos deg... og jeg gleder meg
    til å fortsatt følge deg videre :)
    2 lodd på meg - stor klem fra
    Mette

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse med over 200,000 besøkende :)
    Jeg prøver vinnerlykken :)
    Jeg følger bloggen allerede,
    jeg liker på facebook
    jeg deler og kommenterer så da blir det vel 4 lodd :)
    Krysser fingrene :)
    Ønsker deg en kjempe fin helg.
    Hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Gratulerer sååååååå masse :):) 200,000 wow så flott :D

    Jeg tar 3 lodd

    Klem klem

    SvarSlett
  6. Give away er alltid morsomt.
    Så jeg tar fire lodd jeg da.
    For kommentar, er allerede følger og har deg på blogglista mi og deler denne posten med link til deg.
    Klem fra Marit.

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye med flotte visningstall, Inger!
    Jeg tar 5 lodd og krysser fingrene! :-) Linker til facebook jeg - så kanskje det kommer flere lesere til deg. :-)
    God helg, min venn!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  8. Gratulerer! Alltid koselig å titte innom bloggen din.Deltar med 2 lodd.
    Mvh.Anne-Mari

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye med så mange besøk! Så gøy! Det er alltid så hyggelig å titte innom den koselige bloggen din ;-)

    Jeg tror jeg kjøpte mosaikksettet på Plantasjen, men det er flere år siden.... Jeg har ett sett til i sommerhuset. Det har jeg egentlig vurdert å selge, fordi jeg ikke har plass til det, men jeg har ikke helt fått bestemt meg enda ;-) Det er et bord, to stoler og to pidestaller. Jeg kan jo si i fra hvis jeg bestemmer meg for å selge det?

    Ønsker deg en herlig lørdag! Her skinner sola ;-)

    SvarSlett
  10. wow! gratulerer :-)
    jeg tar 4 lodd og krysser fingrene :-)

    klem tone

    SvarSlett
  11. Gratulerer med mange bloggbesøk hos deg.
    Jeg tar tre lodd.
    Ha en herlig siste augustuke :)

    SvarSlett
  12. Gratulere med flotte tal.
    Tar 1 lodd.
    Mvh
    ma-indre@online.no

    SvarSlett
  13. Gratulerer med så mange treff :) Tar 4 lodd jeg da, og krysser fingrene for hell og lykke.

    SvarSlett
  14. Gratulere med fantastiske 200 000 treff !!
    Klart eg vil vere med i lotteriet.
    Eg trur det blir fullt hus på meg, 5 lodd :)
    Fin helg frå Anne-Mari

    SvarSlett
  15. Gratulerer så mye med 200 000 treff!!
    Du har en utrolig flott blogg med nydelige bilder.
    Selvfølgelig blir jeg med å feirer dette:) Jeg tar 3 lodd og sier tvi, tvi:)
    Ønsker deg ei fin helg!!
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  16. Gratulerer Inger!
    Blir gjerne med på en Giveaway:)
    Nydelige bilder fra fjellet du deler også...fantastisk!!

    SvarSlett
  17. Hurra for helg og roligere morgen, tusen takk for gode ord, alltid like kjekt å høre fra deg! Gratulerer, så moro! Kommet litt ut av det men ett eller to lodd på meg:) ha dn finfin lørdag! Gode tanker, Marianne

    SvarSlett
  18. Så fine gaver, jeg vil gjerne være med.
    4 lodd på meg.

    SvarSlett
  19. Jeg vil gjerne være med på den flotte give awayen din.
    4 lodd på meg

    SvarSlett
  20. Gratulerer så masse!! Klart eg er med på trekning av så fin give away -) Er med med hele 5 lodd jeg ; lykke til med eventen, dette er jo artig ! Ha en nydelig søndag! Klem .-)

    SvarSlett
  21. Oi - nei, dette har jeg ikke fått med meg :) Gratulerer med sååååå mange treff - moro!
    Jeg er følger og kommenterer her, blir vel 2 lodd da vel? Er så dårlig på sånn deling og greier her inne. Lettere på facebook :)
    God septemberuke og klem fra navnesøstra :)

    SvarSlett
  22. Hei.
    Gratulerer så mye med flotte besøkstall. :) Klart jeg blir med og feirer.
    Tar 5 lodd jeg da.
    Klem.

    SvarSlett
  23. Så hyggelig, tar fire lodd jeg :-) Så fint at du også gjorde meg oppmerksom på Facebooksiden din :-)
    Ja, også tusen takk for hyggelig kommentar inne på bloggen min :-)

    SvarSlett
  24. Føler fra før :)
    Ha en flott dag, nyt livet :)

    SvarSlett
  25. Grattis till så många besökare! Och så fina vinster, då blir det tre lotter för mig.

    Kramar
    Cia

    SvarSlett
  26. Gratulerer!!!
    4 lodd på meg.
    Ha en fin fin dag!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  27. Gratulerer med flott tall :)
    og tusen takk for hyggelig kommentat på bloggen min.

    Hiver meg med - med 4 lodd.
    Klem, Gerd Kr.

    SvarSlett
  28. Gratulerer!! :)
    Jeg blir med og deltar med 4 lodd.
    God kveld!

    SvarSlett
  29. Da klarte æ å få mæ fire lodd(poeng), og krysser fingrene!!

    SvarSlett
  30. Amazing blog! Do you have any tips for aspiring writers?
    I'm planning to start my own website soon but I'm a little lost
    on everything. Would you propose starting with a
    free platform like Wordpress or go for a paid option? There
    are so many options out there that I'm totally overwhelmed ..

    Any tips? Bless you!

    Also visit my web page: virus removal greenville (http://schoolforum.info/)

    SvarSlett
  31. Hei! Så koselig blogg og facebookside du har! Svinsa litt rundt i bloggverden, og plutselig var jeg her. Nå har jeg lagt meg til som følger, og liker deg på facebook. Jeg har også lagt deg til en av blogglistene mine, og har delt Give awayen på bloggen min. Jeg takker ja til 5 lodd. :-)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å kommentere innlegget :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...