lørdag 29. september 2012

GAVEDRYSS -- Siste sjanse for å være med


GAVEDRYSSET

trekkes 

søndag morgen.



Meld deg på HER



Her om dagen var jeg den heldige vinner av give away hos Bente med bloggen

LOFTKROKEN

I går fikk jeg denne konvolutten i postkassa


En enkel hyssing gjorde jo denne konvolutten til en spennende pakke.

Og det ble ikke mindre spennende da jeg fikk se innholdet


Disse to flotte foliene til lys.

Og jeg har sikra meg mange flere :-)
Men ikke si det til noen - julegaver

Bloggen Loftkroken er absolutt verd ett besøk - du finner den HER

Klem Inger

1 kommentar:

  1. Heisan en lørdag formiddag.
    Nydelige folier. Har et par lignende som jeg selv har satt på lys, de er bare vakre.
    Ha en flott lørdag.
    Klem fra Mette

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å kommentere innlegget :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...