onsdag 8. august 2012

Eitt o anna

Hei på dere.

Da har jeg vært i bloggehi noen dager, ikke fordi jeg ikke har hatt noe å blogge om, men fordi det har vært så søkkandes travelt og mye sosialt med gode venner her på småbruket.

Stølsfestivalen er avvikla - den beste ever, og den har tatt all min tid, men nå kan jeg hvile på mine laurbær (hi,hi..) og stupe inn i bloggingen igjen.
Mye god underholdning 
Kari Svendsen er jo ett fyrverkeri

...... mange svært gode utstiller, bl.a. Marianne med bloggen Mariannes lille rom
Noe av det fineste med å blogge, er å knytte nye bekjentskaper.
Og er det noen som vil være med neste år, så er det bare å melde seg - her er bare kunst, håndverk, lokalprodusert mat og brukttorg. En festival helt fri for lakrissnører og jalla..

Og mens jeg har jobba med festivalen har katten Nils ligget på latsida (håper han greide å snu seg ....)

I dag fikk jeg se noe underlig blått... og måtte bare gjøre som jeg hadde sett på en annen blogg

.....forta meg å fotgrafere en blomst som jeg holdt opp foran sola. 

Og så lurer på om NAF ville vært arbeidsledige hvis de ikke hadde meg som medlem..........
Jeg har i alle fall vært en god kunde de siste 12 mnd. Ref. Frankrike.
Nå uten vindusviskere, en sentrallås og elektriske ruter som har gått helt banans... 

Takk igjen til alle som besøker bloggen min.
Kommer sterkere tilbake.

:) Inger


11 kommentarer:

  1. Så trivelig og kjekt du har hatt det, morsomt å se bildene!:) God kveld fra meg!:)

    SvarSlett
  2. Ser ut som du har hatt noen flotte dager....og litt datafri er vel bare godt innimellom :)
    Stilig med blomsten mot lyset...det skal jeg jammen prøve :)

    ha en fin torsdag !
    klem

    SvarSlett
  3. Alltid så morsomt å lese det du skriver. Katten var så fiiiiin. Det med blomsten skal jeg prøve i morgen. Det var stilig. Jeg har lest hos Marianne at hun hadde det helt topp hos deg. Det bildet av dere to var så fint. Hadde vært moro å vært på festivalen neste år. Klem, D

    SvarSlett
  4. Så gøy at du er tilbake :)
    Ser ut som du har hatt hendene fulle i det siste !
    Nydelig pusekatt og vakkert bilde av prestekragen :)
    Ha en fin natt , klem !!

    SvarSlett
  5. Vil tro du har kosa deg masse:)
    Sååå nydelig bilde av prestekragen foran sola!!
    Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg!:) Nå har vi nedtelling til
    operasjon på riksen..som blir til uka:))
    Ha en fin kveld og flott torsdag!
    Klem fra janne

    SvarSlett
  6. Høres ut som om du har hatt noen kjempefine og arige dager, vennen :)
    Herlige bilder du viser :)

    Og godt at du holder NAF i arbeid, vennen ;) Er så kjedelig da det blir noe tull med bilen, men da er det enda godt at NAF finnes :)

    Ha en herlig uke videre :)
    Klemmer Lisa :)

    SvarSlett
  7. Hei du gode Inger:)

    Såå kjekt å se deg igjen her. Men jeg så deg på Mariannes blogg da, og det var koselig.
    Ja dette så riktig trivelig ut, så kjekt å få være med på dette da:)
    Og bli kjent med nye folk og sånn.
    Nydelige bilder , og det med blomsten var helt fantastisk :)

    Ja det er godt å få hjelp av NAF ja. Hva skulle vi gjort uten de.. hehe.
    Ja da må jeg gå hjem fra jobb. Jeg måtte nøtt å printe ut noen ovnsverte etiketter til en levering imorgen tidlig. Så dette ble litt seint i kveld. Men men , det går helt fint det :)
    Sov godt så blogges vi:)

    PS. Så koselig du har kjøpt Myke-Jens... hehe.. Håper den funker på det du skal bruke den til. Lykke til.

    SvarSlett
  8. Kos at du er tebake igjen D:)
    Ser ut til at du har hatt flotte dager, mange fine bilder:)
    Blitt dårlig med utskeielser for min del denne sommern, da formen har vært elendig.Så d gjorde seg med an antibiotika kur:)
    Har så smått begynt på et oppussingsprosjekt nå, så kos å få gjort litt..
    Nyt dagene
    Klem sissel

    SvarSlett
  9. Du er en travel dame du ,men du har det artig og kjeder deg ikke ser jeg.

    Nydelig blomster bilde og jeg håper ikke pus har fått liggesår.

    Ha en fin dag , Maritklem.

    SvarSlett
  10. Så flotte innlegg du har. Kjekt å få følge bloggen din.
    Ha en god helg.

    SvarSlett
  11. Ser ut som om dere har hatt det koselig på stølsfestival:)
    Flott bilde med prestekragen og den flotte blå himmelen.

    Bil som ikke funker skikkelig er noe dritt!! God bedring til din:))

    Klem Veronica

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å kommentere innlegget :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...