torsdag 10. mai 2012

En tur i skogen

I dag har jeg vært på tur i skogen med hunden min, Klumpen.
Mange lurer på hvorfor han heter Klumpen. Det er ikke jeg som har gitt han det navnet. 
Han var 3 år da vi flytta sammen. 
Klumpen er en Breton som er nesten en halv gang så stor som det han skal være, så sikkert derav navnet.
Kullsøskenene hans er normalt store. 

Men som sagt i dag har vi vært på skogstur
Og det er fortsatt en del snø rundt her.

Men bekken sildrar, og det spirer og gror.


På denne stubben har en stein tatt husrom.

Når snøen forsvinn kjem potesokkene fram - de vokser særlig godt i området her - hi,hi..
Og endelig har motefargene fått tak i dette produktet også.
Klumpen ble så glad :)

Og etter at turen er over er så er det fint å sjå heim på bruket
Her ser dere låven med det rari i, og det brune huset er mitt. 

Ha en fin kveld.

7 kommentarer:

  1. For en flott eiendom !!! Tenker nok Klumpen likte seg godt på tur.
    Jeg holder fremdeles sofaen. Seig forkjølelse denne.
    Klem, Drude

    SvarSlett
  2. Flott utsikt fra turen deres :) Herlig med slike turer, særlig med en god turkamerat :) Lucy, hunden her, elsker å gå tur :) Hun ligner på Klumpen faktisk :)

    Tusen takk for så koselig hilsen hos meg:)
    Ha en fin kveld og kos deg med fler turer med Klumpen i helga:)
    Klem og kos Lisa:)

    SvarSlett
  3. Så herlig med tur i skogen, spesielt med så godt selskap! :)
    Fine bilder også:)

    God torsdagskveld og kommende helt til deg!:)
    Klem Janne:)

    SvarSlett
  4. Deilig med skogstur, særlig meg en så fin turkamerat. Bruket ditt ser riktig idyllisk ut, antar det ligger ganske mange meter over havet.
    Ha finfine dager, du og klumpen :)

    SvarSlett
  5. For et herlig sted du bor på - idyll!
    Koselig med tur i skogen - det setter jeg pris på også. :-)
    Ønsker deg og Klumpen en riktig god helg!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  6. Heisann og takk for hyggelig hilsen hos meg! Alltid kjekt å bli kjent med nye blogger :)
    Nydelige omgivelser du bor i.....og en fin turkamerat har du også :)
    Ser våren er kommet litt lenger her hos oss ja

    Ønsker deg en fin helg...og nå vil jeg kikke litt mere her hos deg :)

    SvarSlett
  7. Fine bilder! Tusen takk for veldig motiverende hilsen fra deg!
    Ha en flott helg! klem Hege

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å kommentere innlegget :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...