torsdag 26. april 2012

Er i kjelleren...

Ikke sånn i kjelleren, men i kjelleren for å jobbe.
For noe tid tilbake lagde jeg noen figurer med deco på ene sida og tavlemaling på den andre sida.
Kunne ikke vise det, da det skulle være med som gave på bloggtreffet.

Synes de ble ganske fine, og så kan de henge over alt.
Hønene og grisene kjøpte jeg hos Panduro. 
De små rosene på grisene er fra Nille

Og så må jeg viser dere ett av loppekuppa fra helga.
Denne herlige picknic-kurven er helt ubrukt. 
Dersom du ikke skal på picknic, så er den er perfekt til magasiner,
kan legge på lokket og alt ser ryddig ut. 
Flaskeholderene kan tas av, og kanskje være vinstativ eller med en blomst....

Fikk også med meg hjem en picknickurv til
Denne er utstyrt med krus, tallerkner og bestikk til 4 pers - så nå er det bare ut på tur.

Dersom noen av dere ønsker å overta noen av disse, så ligger de til salgs på den andre bloggen min Brukt,Gamalt o lite te 

Og så nærmer det seg at dere skal få se mer av badet som jeg holder på med - begynner å ta form.

fin torsdagskveld da dere.

klem fra Inger

6 kommentarer:

  1. Så flotte figurer, kan tenke meg de andre på bloggtreffet deres ble fornøyde med gaven:).
    Likte særlig godt høna:))

    Klem Veronica

    SvarSlett
  2. Oi så fine figurer. :) Lurt med tavle på den andre siden.
    Og så kjekt du fant masse fint på loppemarked. Flotte picnikkurver er greit å ha nå til denne flotte sommeren vi vistnok skal få.

    Gleder meg til se det nye badet ditt:)

    Tusen takk for så fin kommentar til meg. Blir så glad:)
    Ha en fin kveld, Klemmer fra Margareth

    SvarSlett
  3. Åhh, de grisene var utrolig fine :)) Lurer på om jeg må stjele ideen. Har tavlemaling og alt, mangler bare grisen.

    SvarSlett
  4. Jammen meg bra du ikke har ramla nerri kjelleren ;)
    Grisen min henger på badet med teksten HA EN FIN DAG!
    Skal flytte den ut på terrassen når det blir SOMMER :D
    Ha en strålende torsdagskveld Inger =)
    Håper du trives i buksa enda ;)tihi
    KLEM

    SvarSlett
  5. Kjempefine skilt - høneskiltet mitt får nok plass på kjøkkenet etterhvert!
    Gleder meg til å se badet ditt ferdig!
    Ha en flott fredag!
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
  6. Hei på deg

    Så utrolig koselig du stakk innom meg og velkommen som følger :)
    La meg til følger på din også for her må jeg stikke innom flere ganger :)
    Koselig blogg med litt av hvert ,det liker jeg :)

    Klem klem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å kommentere innlegget :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...