fredag 18. november 2011

Resirkulert adventstake

Ei tomflaske her, og ei tomflaske der....

Mulig jeg ikke er nok kjent, men ikke lett å finne stæsj  i min smak her i Spania, men so what...
Skjønte dette relativt tidlig, og tok vare på noen tomflasker som kanskje kunne gjøre nytte for seg til ett eller annet....

Og ett eller annet, ble adventstaker.

Noen servietter og litt decopasj maling og -lim - og vips...

Flaskene 1 og 4 var blanke, og greie å male og dekorere. Flaskene 2 og 3 var grønne, og jeg rota det til med rødmaling, før jeg måtte over til sølv. Men sølv direkte på grønt hadde blitt enda finere.

Er så glad i disse vintage-serviettene -
de blir å finne på mye advent- og julestæsj her i år.

Å få til tall ble etter hvert den største utfordringen,
men visste jeg hadde sett disse tallene i en eller annen butikk,
så det var bare å legge ut på shoppetur, og jammen fant jeg igjen butikken :)
Og her er utgangspunktet. Er jo ikke lov å drive en viss reklame,
men tomflaskene må være lov å vise...hi,hi...

Da gleder jeg meg til å tenne adventslysene og nyte førjulstida i varmen, før jeg setter nasen nordover til jul, snø og kuldegrader.

Klem fra Inger

5 kommentarer:

  1. dem var knallfine og helt etter min smak :-)
    liker gjennbruk av vinflasker ;-)

    klem tone

    SvarSlett
  2. Flott!! Liker gjenbruk!!
    Jeg kommer til å bruke den "vanlige" adventsstaken i år, i smijern.. Fordi det forventes... :-))

    God klem, Marianne.

    SvarSlett
  3. Så kreativt tenkt! Syns de ble kjempefine alle sammen, dette var et veldig godt tips :)
    Ønsker deg en fin helg! Klem

    SvarSlett
  4. Så flott det ble,
    og ikke noe alle har maken av. :):)
    Ha en fin lørdagskveld!

    SvarSlett
  5. Herlig kreativt :)

    Ha en fin dag i varmere strøk, selv om vi ikke skal klage her ! Midt i novemer og mange varmegrader :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å kommentere innlegget :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...