lørdag 17. september 2011

Rålekre reinshorn

Livet er å stadig tråkke ut i nye prosjekter....  Og denne gangen er det reinshorn som er tingen for meg. Har hatt flere horn liggende lenge, og plutselig fant jeg ut at jeg skal male dem.  Så da var det fram med sprayboksen.
Har nå kjøpt inn en del horn som ligger på vent - så da er det bare å melde seg...
Du kan få det i den fargen du vil (nesten), og så kan du velge om du vil ha ensfarget eller med prikker. Jeg synes jo de med prikker blir rålekre, men hver sin smak...

Hvis du har lyst på ett horn, så send meg en e-post: ingerhovengen@hotmail.com.

Smykkestativ, til skjerf, eller bare som dekorasjon.
Dette er i sølv. 

Dette henger på veggen i stua hos meg. 
Knall rødt med hvite prikker. 

Hva med en tannpirkeholder, penneholder...
i sølv med rosa prikker. 
Har bare denne ene.

Et lite utvalg av lageret.

En omstendelig prosess når en går vegen fra råvare til ferdig produkt.
Først på reinslakting, så koke hodene og renske dem
før jeg kan skjære av horna. Så må horna henge en stund og tørke før de kan males.
Og under hele prosessen har jeg tett følge av Klumpen, blir mange godbiter på han.

Klem fra Inger

1 kommentar:

  1. Så spennende! Jeg blir imponert! Jeg har lagt meg til som følger, gleder meg til å se hva du kan trylle frem!'

    Klem, Marianne.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å kommentere innlegget :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...